reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adriana Brndiarová

Adriana Brndiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Odvážnemu šťastie praje, ja ho prajem všetkým a nech sa deje čokoľvek, smiech je najlepší liek. Rada Vás cez písmenká budem baviť, možno dodám odvahu, možno inšpirujem.... Ak sa mi to podarí čo i len pri jednom z Vás, milí čitatelia, tak to má zmysel a ja sa už teraz na to všetko teším :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Finanční "lekári"

Adriana Brndiarová

Finanční "lekári"

„Čím chceš byť, keď vyrastieš?“ Veta to známa, snáď v každej rodine skloňovaná. Každý si z nás na ňu spomenie, keď sa dospelí pýtali záhadne... Rodičia chceli lekára, babka radšej farára.Dedko automechanika, teta radšej právnika.

  • 17. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 797x
  • 4
Mobbing - pekelná jazda

Adriana Brndiarová

Mobbing - pekelná jazda

Teror na pracovisku. Možno ste to zažili na vlastnej koži,donútení zákernými ťahmi zbaliť kufre, aj keď ste svoj job mali radi, prípadne vás len živil. Bolo jedno,či zápasíte s horúčkou,pri ktorej by sa zapotili aj čerti v pekle.

  • 6. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 822x
  • 2
5 tipov ako urobiť dobrý prvý dojem na pracovnom pohovore

Adriana Brndiarová

5 tipov ako urobiť dobrý prvý dojem na pracovnom pohovore

Prvý dojem rovná sa začiatok úspechu. Platí to i v boji o vytúžené pracovné miesto.Máme však len jeden pokus ako si nás protistrana zapíše.Druhú šancu nám nikto nedá, to môže akurát tak bývalá po nevere. Pozrime sa teda,ako na to.

  • 6. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 245x
  • 10
O tom, že byť gentlemanom je ,,in".

Adriana Brndiarová

O tom, že byť gentlemanom je ,,in".

Je dôležité hovoriť ženám, že sú krásne, výnimočné, šikovné? Nie je to zastarané klišé, do dnešnej doby nevhodné? Je ozaj slasťou pre ušká, keď tvoj princ ti pošušká: ,, Si nádherná, keď spíš a ešte krajšia, keď sa zobudíš ?

  • 2. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 933x
  • 25
Mám doma hyperaktívne dieťa. Čo teraz?

Adriana Brndiarová

Mám doma hyperaktívne dieťa. Čo teraz?

Pred pár rokmi som spracovala štúdiu týkajúcu sa výchovy a vzdelávania hyperaktívnych detí s poruchami pozornosti, v skratke možno označiť ako syndróm ADHD.

  • 17. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 064x
  • 2
reklama
Žiť bez cigariet je jednoduché

Adriana Brndiarová

Žiť bez cigariet je jednoduché

Aj ja som s tým začala. A však čo, treba vyskúšať. Najskôr jeden deň, druhý, tretí, pár týždňov, rokov... Keď tie malé biele potvorky, krásne zabalené....Trhám alobal, potom šťuknutie a už len slasť.... pocit uvoľnenia.

  • 9. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 321x
  • 7
Večera trochu inak alebo tip pre maškrtné jazýčky

Adriana Brndiarová

Večera trochu inak alebo tip pre maškrtné jazýčky

Cestou z práce sa zastavím vo vínotéke, pohár červeného dnes dobre padne. Ešte teraz sa mi mihajú čísla pred očami, kontrola databáz úplne nie je moja šálka kávy.

  • 4. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 417x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu